fbpx
Personal Training

Wil je graag sporten om fitter  en gezonder te worden en meer energie te hebben?

Let’s go!
Door middel van 1 op 1 of duo- Personal Training progressie boeken binnen het maximale kunnen van jouw fysiek en gezondheid en dit te behouden en benutten.

Tijdens het intakegesprek bespreken we jouw wensen en doelen en kijken we of er een klik is.
Dit gesprek is gratis en vrijblijvend.
Wil je met mij aan de slag gaan door middel van Personal Training, dan stel ik een persoonlijk plan op waarin ik rekening houd met de fysieke gesteldheid en natuurlijk de doelen.

Met aandacht voor Training, Voeding, Fun en Motivatie binnen Personal Training bereiken we samen het grootste resultaat.

De afwisselende trainingen duren ca. 55 minuten en vinden plaats in een privé gym, of tijdens de sluitingsuren (overdag) van de Crosstraining gym.
Geen eentonige sportschoolapparaten, maar bodyweightoefeningen en gebruik van losse gewichten.

Geef je zelf eens wat liefde en kom in beweging!

Voeding- en lifestyle advies

Een strikt dieet gaat je op lange termijn niet geven wat je zoekt.

Been there, done that… En als zelfbenoemd ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat het niet echt voldoening geeft. Je zult het vast herkennen van jezelf of iemand in je omgeving. De reden dat je gaat sporten is misschien omdat je wat wilt afvallen, strakker in je vel wilt komen, het krijgen van meer energie.
Sport helpt daar zeker bij, maar wat wat soms vergeten wordt is dat voeding hier een heel groot aandeel in heeft. 
Alleen beweging is voor de meeste fitgoals echt niet voldoende. Hiernaast zijn voeding en een lifestyle die jouw doelen positief helpen heel erg belangrijk

En nee, ik heb het nu niet over een strikt dieet. Adem uit…
De key is het vinden van een balans, ofwel een leefstijl, waarin je ook echt nog kunt eten wat je echt heel lekker vindt. Je kunt gewoon snoepen en lekker uit eten gaan. Ik wil juist bereiken dat je geniet van eten en het niet als straf ziet of als ‘verkeerd’ wanneer je eens even lekker de remmen los gooit. Zonder Yin geen Yang.

Stap voor stap maken we kleine aanpassingen, voegen we dingen toe of laten we juist dingen weg. Met die kleine aanpassingen bereik je langdurige resultaten.  Dit is geen ‘quickfix’, maar iets waar je de rest van je leven profijt van kunt hebben.

Deze coaching zit inbegrepen bij Personal Training.

Trainingsschema

Een trainingsschema is een overzichtelijke weergave van je wekelijkse trainingsplan afgestemd op je kracht en doelen.

Je kan zelf een trainingsschema maken met oefeningen  die bij je wensen en fitgoal passen, een trainingsschema laten maken of er één van internet downloaden. Maar het kan lastig zijn om erachter te komen welk schema bij je past. In dit geval kan ik je helpen en maak ik graag een passend schema.

Omdat verschillende mensen verschillende wensen hebben bestaan er verschillende soorten trainingsschema’s.
Een fullbody schema voor 2-3x per week trainen waarbij je elke training je gehele lichaam aanpakt.
Of een splitschema voor 4-5x per week trainen waarbij je per training focust op een specifieke spiergroep of upper en lower body van elkaar scheidt.

Motivatie is belangrijk om je trainingsschema vol te houden. Kies daarom een schema waar je achter staat en met plezier kan uitvoeren.
En mocht je een keer geen zin hebben in benen trainen, train dan een andere spiergroep zodat je je training moeiteloos kan uitvoeren en er plezier in hebt.